lördag 29 december 2012

Bästa argumentet någonsin

Jag är tillbaka i Amsterdam, London var fucking amazing (trots att jag var 90% zombifierad av sjukdom). Bilder och genomgång kommer. Nån gång.
Men nu, on to something more important:

Så när jag fick mina skumtomtar för ett tag sedan så passade jag på att slänga iväg en nonchalant anklagelse om att någon hade öppnat min påse. Nu var ju hålet inte nog stort för att man skulle kunna pilla ut en skumtomte men det behövde ju ingen veta, no fun that way.
Så anyway, förnekanden började trilla in från var och en av de anklagade. Först mamma, sen pappa och så idag trillade den sista in.

Och jag dog. Jag dog av skratt och ingen utanför min familj kommer uppskatta det här, men jag måste säga, Finn, du är fucking brilliant och nej det räckte inte med att bara lämna en kommentar på din kommentar. Jag var tvungen att skriva ett helt fucking inlägg för det var hilarious.


Påsen hade kunnat vara riven ner längs mitten och hade kunnat innehålla en enda ensam liten tomte, med bitmärken even, och jag skulle ändå ha trott dig.
För yeah, du har rätt, jag vet att du aldrig skulle öppna en påse.
Och jag vet varför.
För du är ond.
Sneaky.
Och precis som jag. 

Fair game


2 kommentarer:

  1. Men om påsen är öppnad, tycks innehållet dunsta snabbt när någon av er finns i huset......!

    SvaraRadera
    Svar
    1. http://cdn.thesandtrap.com/4/46/467bf409_thats_the_joke.jpeg
      /Finn

      PS: Det här skulle vara effektfullare om inte för:
      ''Your HTML cannot be accepted: Tag is not allowed: IMG''

      Radera