lördag 26 januari 2013

For now. Not forever.

Gick på bio i Amsterdam  för sista gången i söndags och det blev en väldigt lyckad sista titt. Såg Les Miserables som var sjukt bra. Jag drunknade praktiskt taget i biosätet och jag har spenderat de följande dagarna sjungandes för dom stackars barnen. Tror inte jag kommer hamna på broadway.
Sen så hade jag sett till att vi hamnade i den här salen:
'Nuff said liksom. Awesome.

I torsdags gick jag - troligtvis- till the waterhole för sista gången och sen också för sista gången till Korsakoff - also known as the place where all the crazies go. Och jag menar crazy as in crazy.

Idag gick jag ut och åt lunch med några bekanta och jag tror att jag råkade stirra ut min hostsysters pojkvän som eventuellt jobbar där. Så det är ju awkward i sånna fall. I always do this; jag känner igen ett ansikte men kan inte placera det så jag stirrar intensivt tills alla inblandade är sjukt obekväma och sen om det visar sig att jag faktiskt har någon relation till personen så blir det hela ännu mer obekvämt. Oh well. 

Efter det har jag begett mig ut i snön (ja, snön, det snöar som satan. Och kanalerna är överfrysta. Need I say it....det är pretty) för att shoppa lite presenter. Det var inte lätt. Inte för att jag inte kunde hitta något, jag hittade MASSOOR; ville köpa allt åt alla. Men för att jag har inte obegränsat med rum/vikt i min väska. Så jag kan inte köpa det jag vill...fuq.
Men, tycker det gick relativt bra i alla fall. Har några kap som var speciellt awesome.

Och nu, ikväll, blir det en sista utgång i Amsterdam. Vet ännu inte exakt vart denna högtidsfulla händelse kommer ta plats men hoppas att det blir en lyckad kväll. Hade gärna haft Jessica här though, men den kvinnan har såklart valt absolut fel tid att fly till Dublin. FINE.

Nejmen. Ja.
Party on then. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar